Hujan, hujan, hujan... - Reisverslag uit Tasikoki, Indonesië van Babette en Caroline - WaarBenJij.nu Hujan, hujan, hujan... - Reisverslag uit Tasikoki, Indonesië van Babette en Caroline - WaarBenJij.nu

Hujan, hujan, hujan...

Blijf op de hoogte en volg Babette en Caroline

02 November 2012 | Indonesië, Tasikoki

Hallo allemaal,

Woensdag zijn we naar een lokale markt geweest. Daar hebben we heerlijk vers fruit gekocht, namelijk Mangostine en Snake skinfruit. Het was erg leuk om alle lokale producten te zien, waarvan de pepertjes wel het opvallendste waren.

Het regenseizoen is nu echt begonnen! Bijna iedere nacht regent het en overdag ook nog een buitje. Helaas is het vandaag anders, het is gisterenavond om 21.30 begonnen met regenen en nu (8.40 uur) regent het nog steeds. Zo hard dat je binnen een minuut doorweekt bent.

Vanaf volgende week komen er weer veel nieuwe vrijwilligers. En gisteren is er ook weer iemand aangekomen. Dat houdt in dat de teams weer groter worden, want nu bestaat ieder team maar uit 2 personen.

We vinden het hier nog steeds super leuk! Ondanks dat we de routines nu kennen, blijft het super om voor de dieren te zorgen. Soms ben je erg lang bezig met het maken van een enrichment, maar de dieren openen het alsof het niets is. Dan geeft het toch een goed gevoel, omdat je het voor de dieren hebt gemaakt. Maar het is dan toch een raar idee dat na volgende week het avontuur in tasikoki eindigd.

Groetjes Caroline & Babette

• 02 November 2012 - 10:07

Paulien:

Ja dat was mij ook al opgevallen dat het regenseizoen is begonnen! Gelukkig ook nog genoeg zonnige momenten, waaronder flink verbranden tijdens het snorkelen ;-) geniet er nog lekker van meiden! X

• 02 November 2012 - 17:44

Jenny En Gerard:

• 02 November 2012 - 17:50

Jenny En Gerard:

tweede poging.
    Wat heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebben. Geniet ervan en denk nog maar niet aan het naar huis gaan. Hier gaat het dierenleven ook door: we hebben op tv. de geboorte van een olifantje gezien in een dierentuin. Het was binnen een minuut geboren. Mooi om te zien.
    Liefs Jenny en Gerard.

• 23 November 2012 - 15:24

Anniek/Muis:

Jam!!! Mangostine is echt super lekker!!! Meenemen naar Nederland!!! ;) haha.
    Kus