Op 1/3 van onze reis! - Reisverslag uit Tasikoki, Indonesië van Babette en Caroline - WaarBenJij.nu Op 1/3 van onze reis! - Reisverslag uit Tasikoki, Indonesië van Babette en Caroline - WaarBenJij.nu

Op 1/3 van onze reis!

Blijf op de hoogte en volg Babette en Caroline

29 Oktober 2012 | Indonesië, Tasikoki

Hallo allemaal,

De tijd vliegt hier voorbij...onze eerste 2 weken van ons vrijwilligerswerk zitten er alweer op.

Eergisteren (27 okt) hebben we een afscheidsfeestje gehad. Dit was georganiseerd voor een klas uit HongKong en voor 5 vrijwilligers. Het was erg gezellig, want er was een kampvuur gemaakt van kokosnoten. Boven het kampvuur hebben we marshmallows, mais, aardappelen en vis gegaard. Erg lekker!!
Omdat er dus op een dag 5 mensen weg zijn gegaan, zijn er nog maar weinig mensen over om te werken. Dit huodt in dat we nog harder moeten werken om alle taken af te krijgen.
Gisteren (28 okt) was onze eerste vrije dag in 2 weken. Hier waren we wel aan toe en het is dan heerlijk als je een keer niet om 5.30 uur hoeft op te staan. De hele dag zijn we gewoon in het park gebleven en hebben zelfs van het zonnetje kunnen genieten!
Vandaag (29 okt) zijn we weer met ons techno-busje naar de supermarkt geweest. We blijven het nog steeds erg raar vinden dat je overal zo aangestaard wordt. Je wordt nagewezen net alsof je de grootste attractie bent. Tijdens de terugrit in het busje hebben we frites op, en dat was heerlijk!!!
Voor ons is het nog steeds een beetje wennen aan het vegetarische eten. Het eten is wel heel erg goed, maar dat stukje vlees missen we wel. Het is dan ook grappig dat alle (wel vlees etende) vrijwilligers dat ook met elkaar delen. En zo hoor je ook van iedereen wat voor eten ze specifiek missen.

Groetjes Caroline & Babette

• 29 Oktober 2012 - 14:28

Cita:

Over 5 weken een lekker stukje vlees/kip? Of een broodje met kaas?:).
    Geniet nog maar lekker van de rijst en vis, want het vliegt om. Op skype zag je er nog goed uit hoor Caroline. Hier alles oké. XXX mama

• 30 Oktober 2012 - 21:10

Ghislaine :

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Groetjes ghislaine

• 12 November 2012 - 16:20

Henki:

leuke blogs Babette! Wat een mooi avontuur beleef je daar! En ik zou het vlees eten ook missen ;) Heel veel liefs!!

neef henki

• 23 November 2012 - 15:27

Anniek:

Arme jullie! Ik zou het vlees ook missen hoor! Maar voor je het weet zit je weer hier en dan mis je ongetwijfeld weer de Indonesische lekkernijen :)
    xxx