Terugreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Babette en Caroline - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Babette en Caroline - WaarBenJij.nu

Terugreis

Blijf op de hoogte en volg Babette en Caroline

26 November 2012 | Singapore, Singapore

Hoi allemaal,

Afgelopen dagen hebben we rustig aangedaan in ons hotel in Manado. In de ochtend hebben we elke keer heerlijk aan het zwembad gelegen. Rond lunch tijd was het vaak aan het regenen, dus dan gingen we maar even een boekje lezen. Op Woensdagavond zijn we in het centrum in een restaurant gaan eten dat op een pier lag boven de zee. Heel erg gezellig en lekker eten.
Zaterdagmiddag zijn we het centrum van manado in getrokken. We hebben geluncht in Manado Town Square. Dit is een grote shoppingmall waar we continue aangestaard werden door iedereen. Want ja als blanke val je heel erg op. Er is namelijk erg weinig toerisme in Sulawesi, dus ze zijn niet gewend blanke mensen te zien. Na onze lunch hebben we een taxi gepakt naar een chinese tempel in Manado. Dit was wel mooi, maar niet heel erg bijzonder. Het stond allemaal midden tussen andere huizen. Wij dachten dat het in China Town zou liggen, maar daar was dus niet echt sprake van. Daarna konden we geen taxi terug vinden, dus zijn we terug gelopen naar Manado Town Square. En dat zonder een keer te verdwalen of de weg te vragen!!
Gisteren was onze laatste dag en daarom hebben we nog heerlijk van een massage genoten in ons hotel. Ook erg lekker!
We hebben net de vlucht van Manado naar Singapore erop zitten. Dus we zijn nu op Singapore airport en vertrekken we om 23:55(in NL 16:55) naar Nederland. Morgenochten zijn we dus weer op nederlandse bodem.

Groetjes, Babette & Caroline

• 26 November 2012 - 13:16

Anniek/Muis:

Goede reis dames!!!

• 26 November 2012 - 14:53

Ninke:

Hoi Babette, hoe is het? Het was erg leuk om je ervaringen te lezen. Wat een bijzondere reis! Goede reis terug! xxx

• 26 November 2012 - 14:58

Valerie:

Tot Zaterdag!

xxx

• 26 November 2012 - 22:38

Karin:

Jammer dat het er op zit...:(. Tot gauw weer!